Sendvič s grilovaným hermelínem a červenou řepou

Sezona grilovaných sýrů a hermelínů klepe na dveře a já jsem na grilovaný hermelín dostala chuť už teď. V jednom z minulých receptů jsem připravovala grilovaný hermelín s rukolou a hroznovým vínem. Dnes jsem pro Vás připravila recept na výborný a jednoduchý sendvič. Tak co, dáte si? :-)

Budeme potřebovat:

  • 1 ks Sedlčanského hermelínu
  • ciabatta nebo celozrnná bageta
  • 1 malá červená řepa
  • hlávkový salát
  • chilli omáčka
  • olivový olej
  • koření na grilovaný sýr

Postup: Hermelín potřeme olivovým olejem, posypeme kořením na grilovaný sýr, zabalíme do alobalu a pečeme v troubě vyhřáté na 180 stupňů cca 15 minut. Mezitím si připravíme bagetu, kterou potřeme chilli omáčkou a poklademe listy hlávkového salátu. Jakmile je hermelín upečený, opatrně ho rozřízneme napůl, obě půlky přeneseme na bagetu, poklademe plátky upečené červené řepy a navrch poklademe opět hlávkovým salátem. 

Dobrou chuť :-)

8 komentářů:

  1. o bože červená řepa tak to já můžu ! :D vypadá to neskutečně lahodně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to lákavě, už jen přemýšlím, kdy si tu dobrotu připravím :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No nejlépe co nejdřív, protože je to velká dobrota :-)

      Vymazat
  3. Máze nějaký fígl jak bezpečně hermelín rozříznout? Zatím se mi to nepodařilo :D Děkuji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fígl na to žádný nemám .. chce to prostě opatrně řezat :D .. někdy se to ale ani mě nepovede .. spíš to chce nechat hermoš trošinku vychladnout a neřezat do něho když je úplně tekutý :-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku