Skořicovo-jablečné hvězdičky

Dnes mám pro vás další vánoční recept. I tentokrát to bude zdravé mlsání. Miluji jednoduché cukroví s minimem ingrediencí, u kterého nemusíte strávit spoustu času v kuchyni. A takové jsou i tyhle skořicovo-jablečné hvězdičky.

Budeme potřebovat (na cca 30 hvězdiček):

  • 100 g sušených jablečných kroužků (bez slupky)
  • 100 g vlašských ořechů
  • 1-2 lžíce kokosového sirupu nebo medu
  • 1 lžička mleté skořice
  • voda (dle potřeby)

Postup: Jablečné kroužky nasypte do mixéru nebo food processoru, přidejte vlašské ořechy, sirup, skořici, dvě lžíce vody a vše rozmixujte na mírně lepivé těsto (viz. foto). Podle potřeby přidejte ještě trochu vody. Hotové těsto rozválejte mezi dvěma kusy potravinářské fólie. Z těsta pak opatrně vykrájejte vykrajovátkem hvězdičky a pomocí nože je přeneste na plech vyložený pečícím papírem. Pokud máte sušičku, můžete hvězdičky usušit. Já jsem je sušila v troubě vyhřáté na 80 stupňů cca 2 hodiny.


Dobrou chuť :-)

2 komentářů:

  1. Říkala jsem si proč nejsem tak moc ve střehu jako moje kamarádka. Byli jsme v kavárně a ona mi sdělila že se několik měsíců a možná nejenom teď pokouší jíst různé doplňky stravy jako je kotvičník. Děláme totiž stejnou práci a ona má stále více a více energie. Za tím přece něco musí být.

    OdpovědětVymazat


  2. My co již delší dobu s manželem se snažíme zhubnout tak právě k té stravě ještě kombinujeme i sport. Teď jsme od tchýně dostali nová gravel kola a tak chceme naplánovat nějaké trasy okolo naší domoviny a tam si skutečně na jaře užít to že máme takové stroje.

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku