Těstoviny s avokádem

Zázračné avokádo má asi jen 160 kalorií, tolik vlákniny jako jeden plátek celozrnného chleba a spoustu vitamínů. Pravda, obsahuje sice hodně tuku, ale toho zdravého. Tak proč si ho nedopřát třeba jako rychlý a zdravý oběd.

Budeme potřebovat (na 2 porce):

  • 1 zralé avokádo
  • šťáva z půlky citronu
  • hrst slunečnicových semínek
  • stroužek česneku
  • lžíce olivového oleje
  • 2 lžíce strouhaného parmezánu + na posypání
  • celozrnné těstoviny
  • hrubozrnná sůl

Postup: Příprava avokádového "pesta" je velice jednoduchá. Do mixéru vhodíme všechny ingredience a rozmixujeme dohladka. Podle potřeby dochutíme solí. Pesto nakonec smícháme s uvařenými těstovinami, posypeme navrch parmezánem a můžeme podávat.

Dobrou chuť :-)

20 komentářů:

  1. Super nápad udělat z avokáda pesto! Avokádo miluju, mohla bych ho jíst furt:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už vím, co budu zítra obědvat, zrovna mám jedno avokádo doma, a nápady na obědy docházejí, děkujii ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parmezán je dost drahý a jeho náhražka mi moc nechutná.. myslíš, že by to mohlo být dobré i třeba s 30% eidamem? :D Já si tu chuť moc nedokážu představit, ale nevím, co jiného na to dát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, můžeš to zkusit, ale nezaručuji výsledek .. přece jenom parmezán je parmezán. Ta omáčka je spíš jakoby takové pesto a mixuje se v mixéru a to s eidamem prostě neuděláš :D

      Vymazat
  4. To vypadá úžasně! Musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za tenhle recept (který jsem dělala včera k večeři a moc se povedl:) a vůbec za tenhle web. Jsem ve vaření začátečník zajímající se o zdravou stravu a tvůj blog mě naprosto učaroval, Je na netu celá řada foodblogů, ale ten tvůj je prostě něčím jiný, nejlepší:) Chystám se na další tvoje recepty, díky moc. Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. Opět skvělý recept! Moc nám všem chutnalo :o) Určitě znovu udělám.

    OdpovědětVymazat
  7. Výborné, dnes jsem zkoušela k obědu pro kamarádku, jejího malého špunta a sebe, pochutnali jsme si všichni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám velkou radost, že Vám všem chutnalo :-) A děkuji za komentář.

      Vymazat
  8. tohle jídlo miluji zítra bude (sešlo se víc dozrálých avokád :-) dnska bylo k véče na pečivu a zapečené se sýrem, bylo to vynikající i když jsem pochybovala, že teplé avokádo nezčerná a bude dobré - nemám ale v zimě nijak moc chuť na studené saláty. Super recepty a super kniha (už je doma v knihovně) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těstoviny s avokádem taky miluji :-) Momentálně si z avokáda připravuji ranní smoothie .. to vánoční "přejídání" musím zase nějak vykompenzovat :-) Moc děkuji za pochvalu, jsem ráda, že se Ti recepty i kuchařka líbí :-)

      Vymazat
  9. Dobrý den, salát se podává za studena nebo za tepla? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, netuším, o jakém salátu je řeč. Toto je recept na těstoviny s avokádem a ty můžete jíst teplé i studené, záleží na Vás :-)

      Vymazat
  10. Moc děkuji za recept, avokádo miluji a dělám ho často i dětem. Je to zdravé a chutné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Vám recept líbí :-) Avokádo také miluji.

      Vymazat

 

Koupit kuchařku