Konopný hummus s medvědím česnekem

Sezóna medvědího česneku je v plném proudu a proto jsem vyrazila do lesa, abych si taky pár lístků nasbírala. Z medvědího česneku se dá připravit spousta dobrůtek. Miluji pesto, bylinkové máslo a oblíbila jsem si také hummus. Připravuji ho napůl z cizrny a napůl z konopných semínek, která obsahují spoustu bílkovin, vitamínů a minerálů. Medvědí česnek je zase bohatý na vitamin C, čistí krev a má antioxidační účinky.

Budeme potřebovat:

  • 200 g uvařené cizrny
  • 4 vrchovaté lžíce loupaných BIO konopných semínek
  • hrst medvědího česneku
  • 1 lžíce sezamové pasty tahini
  • olivový olej
  • citronová šťáva
  • 2 lžíce vody
  • sůl

Postup: Cizrnu vsypeme do mixéru, přidáme konopná semínka, medvědí česnek, tahini a dvě lžíce vody. Během mixování přiléváme po troškách olivový olej a mixujeme dohladka. Hotový hummus ochutíme solí a citronovou šťávou.

Dobrou chuť :-)

2 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, tak teď se mi pěkně sbíhají sliny.... Takovýhle blog bych si asi neměla číst takhle pozdě večer! :D Ale tuhle pomazánku si také musím někdy udělat. Teď jsem si naobjednala nějakou sportovní výživu, tak až mi dorazí a začnu zase jíst zdravě, musím tuhle pomazánku vyzkoušet s nějakým celozrnným pečivem nebo se zeleninou.

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku