Zapečené vločky s tvarohem

Už jste někdy zkoušeli upéct ovesné vločky? Pokud ne, můžete to snadno napravit. Podle tohoto receptu si totiž připravíte zdravou snídani anebo výborný zákusek k odpolední kávičce. Spojení tvarohu, jablíček a banánů Vás prostě dostane :-)

Budeme potřebovat:

  • 200 g jemně mletých ovesných vloček
  • 2 banány
  • 2 jablka
  • 200 ml mléka
  • 300 g měkkého Jaroměřického tvarohu
  • hrst rozinek
  • lžíce skořice
  • 2 lžíce medu

Postup: Jablka očistíme a nastrouháme nahrubo. Přidáme jeden rozmačkaný banán a ostatní ingredience. Zapékací misku vymažeme máslem a směs do ní vlijeme. Nahoru naskládáme kolečka banánu a pečeme v troubě vyhřáté na 180 stupňů cca 40 minut.

Dobrou chuť :-)

18 komentářů:

  1. Tak tohle určitě udělám, vypadá to dobře. A vločky jsou dobré vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle,musím vyzkoušet! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Udělali jsme a skvěle!!! Je to luxus, akorát ma babička pocit ze vnitrek je syrový

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že Vám chutnalo. Jinak ty vločky to tak dělají.. nasáknout do sebe ten tvaroh a můžou působit "nedopečeně"

      Vymazat
  4. zrovna jsem dopekla.... nevydržela jsem s ochutnáním a pochutnali jsme si s přítelem oba.. výborný.. těším se na snídani.. :D ještě do příště vychytat, aby to vypadalo líp.. ale napoprvý to jde.. a je to opravdu výborný.. díky.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsem moc ráda, že Vám chutnalo :-) A tvar není důležitý, jde přece o chuť :-)

      Vymazat
  5. Super, díky, já jen místo mléka použila domácí kokosové (živočišná mléka nejsou pro dospělého člověka vhodná), tvaroho odtučněný 250 gramů pilos, vločky mix od country life, a přistrouhala jsem jednu mrkev a přidala sekané mandle 30 gramů. Formu jsem místo másla vymazala avokádem... a 100 gramů mi podle mýho receptu vychází cca 125 kalorií, 5 gramů bílkovin, 24,6 gramů sacharidů, 2,1 gramu tuků a 1,6 gramu vlákniny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, s tou mrkví to může být taky fajn :-)

      Vymazat
  6. Síce obrazovku oblizujem už teraz, ale energiu na pečenie už nemám, zajtra určite skúsim aj keď už teraz vidím že s niektorými ingredienciami to bude improvizácia (u nás banány miznú ako ponožky v práčke a preto je nemožné z nich niečo upiecť) ale budem dúfať, že to nedopadne zle a bude to aspoň z polovice vyzerať tak pekne ako u teba :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si musíš nějaký ten banán tajně schovat, aby o něm nikdo nevěděl :-) Jinak tohle je můj oblíbený recept. Hrozně jednoduchý a fakt strašně dobrý!! A na vzhledu nezáleží :D

      Vymazat
  7. Tvé recepty mám ráda, hodně se z nich inspiruji. Ovšem dnes jsem poprvé zkoušela tenhle recept a zdá se, že bude patřit mezi mé TOP. Rychlý, vláčný a chuťově naprosto vynikající!!! Dala jsem 1 malou lžičku medu a odměrku vanilkového proteinu, a myslím si, že pro mě by to mohlo být úplně bez medu. A přidala jsem lněná semínka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak to mám velkou radost :-) Ty zapečené vločky byly spíš takový experiment, ale vydařil se a taky mi moc chutnaly :-) Lněná semínka jsou dobrý nápad :-)

      Vymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku