Salát Waldorf

Pokud jste ještě nikdy neochutnali salát Waldorf, je čas to napravit. Je to jediný salát, který si připravuji i na podzim nebo v zimě, protože je plný vitamínů a já bez něj zkrátka nedokážu žít. Spojení šťavnatých jablíček, aromatického celeru a sladkých hroznů je jednoduše geniální. Do klasického salátu Waldorf se přidává navíc ještě majonéza. Já jsem ji vyměnila za bílý jogurt a připravila tak jeho odlehčenější verzi :-)

Budeme potřebovat (pro 2 osoby):

  • 3 stonky řapíkatého celeru
  • 2 středně velká červená jablka
  • hrst červených hroznů (nejlépe bezsemenných)
  • hrst nahrubo nasekaných vlašských ořechů
  • 1 lžíce citronové šťávy
  • 2 lžíce bílého jogurtu (použila jsem bezlaktózový)

Postup: Řapíkatý celer omyjeme a nakrájíme ho na kousky. Jablka očistíme, nakrájíme je na kostičky a společně s rozpůlenými hrozny je vsypeme do mísy k řapíkatému celeru. Do salátu přidáme hrst nasekaných vlašských ořechů, bílý jogurt, citronovou šťávu a vše promícháme. Salát rozdělíme do misek a podáváme.

Dobrou chuť :-)

6 komentářů:

  1. Mňam, tak ten musím vyzkoušet! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc hezky, ale já raději tu klasickou starou dobrou variantu i s kuřecím masem. Mám to potom místo hlavního jídla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Abych pravdu řekla, s kuřecím masem jsem ho ještě nedělala, ale asi to taky zkusím.

      Vymazat
  3. Dnes jsem si ho udělala a teda jako luxus 😍 ten řapíkatý celer v tom je TOP! Opět děkuji za skvělou inspiraci k jidlu ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ti salát chutnal. Taky miluju řapíkatý celer. A děkuji za milý komentář :-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku