Brusinková granola s para ořechy

Dnes mám pro vás recept na skvělou snídani v podobě domácí granoly. Minule jsem ji připravovala s kokosem (zde), tentokrát jsem zvolila kombinaci brusinek a para ořechů. Granolu si můžete přisladit podle své chuti, nebo cukr vynechat úplně. Já ji mám nejraději s medem a rostlinným mlékem nebo kokosovým jogurtem.

Budeme potřebovat:

  • 2 hrnky ovesných vloček
  • 1/2 hrnku nasekaných para ořechů
  • 1/2 hrnku nasekaných sušených brusinek
  • 2 lžíce medu
  • 1 lžička cejlonské skořice
  • 2 lžíce kokosového oleje (v tuhém stavu)
  • špetka soli

Postup: Ve velké míse smíchejte vločky, ořechy, brusinky, skořici a špetku soli. Přidejte dvě lžíce medu a rozpuštěného kokosového oleje. Vše pořádně promíchejte, aby se suroviny propojily. Směs rozprostřete na plech vyložený pečícím papírem a pečte v troubě vyhřáté na 170 stupňů cca 30-40 minut. Během pečení granolu průběžně promíchávejte, aby se nepřipálila. Upečenou granolu nechte vychladnout a skladujte ji v uzavíratelné sklenici. 

Dobrou chuť :-)

2 komentářů:

 

Cooking with Šůša

Cooking with Šůša

mytaste.cz

myTaste.cz

Čtenáři