Ovesný koláč s jablky a řeckým jogurtem

Po dlouhé době mám pro vás opět recept s ovesnými vločkami. Při sladkém pečení už snad nic jiného nepoužívám. Tento koláč si můžete dát bez jakýchkoliv výčitek. Obsahuje totiž jen lžíci třtinového cukru, zdravý bílý jogurt a jablíčka. Osvěží v letních dnech a k odpolednímu kafíčku je jako dělaný.

Budeme potřebovat:

  • 2 hrnky rozemletých ovesných vloček
  • 2 bílky
  • 150 ml rostlinného mléka
  • 1 lžíci skořice
  • 1 lžička kypřícího prášku
  • 2 bílé řecké jogurty Milko (2 x 140 g)
  • 1 lžíce třtinového cukru
  • 1 lžička vanilkového cukru (nemusí být)
  • 5 nahrubo nastrouhaných jablek
  • kokosový olej na vymazání formy

Postup: Troubu si předehřejeme na 190 stupňů. V míse smícháme vločky, bílky, mléko a kypřící prášek. Těsto navrstvíme na dno vymazané koláčové formy a pečeme v troubě cca 10 minut. Mezitím v misce smícháme bílý jogurt, cukr a skořici. Jogurtovou směsí pomažeme upečený korpus. Vršek koláče poklademe nastrouhanými jablky a pečeme dalších cca 25-30 minut. 

Dobrou chuť :-)

14 komentářů:

  1. Kde ty na to chodíš:-) Znova nádherný a určite chuťovo bezchybný recept :3
    www.christiesfood.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :-) Já ani nevím ... chtěla jsem spotřebovat jablíčka, kterých jsem měla doma hodně a vznikl z toho tenhle koláč :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Kdyby to šlo, tak bych ti klidně kousek poslala :-D

      Vymazat
  3. Vypadá krásně !
    Ovesné vločky používám na pečení taky skoro pořád,líbí se mi na nich jak jsou všestranné :))) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Přesně tak .. vločky jsou na pečení úžasné. Buď je můžeš použít celé anebo rozmixované, prostě jak kdo má rád :-)

      Vymazat
  4. a bílky nemusí být vyšlehané? díky, vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný recept, určitě hned vyzkouším :) kombinace skořice a jablka miluji...osvěžující, těším se ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Jablíčka a skořice jsou nejlepší kombinace :-)

      Vymazat
  6. Vypadá peckózně a mám letos přemíru jablek! Kokosové mléko asi moc vhodné není že? Sojové a mandlové jsem zrovna dopotřebovala :/ Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Hmm, no nevím jak by to s kokosovým mlékem dopadlo. Ale vyzkoušet to můžete :-)

      Vymazat
  7. Úžasný recept :) místo cukru jsem přidala medík a dala jsem ho i do korpusu a skořici také a na to, že můj milovaný nemá rád zdravá jídla tak si chrochtal blahem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám velkou radost, že Vám chutnalo :-) A děkuji za milý komentář!

      Vymazat

 

Cooking with Šůša

Cooking with Šůša

mytaste.cz

myTaste.cz

Čtenáři