Mandlové kuličky v čokoládě

Jak už asi víte, miluji jednoduché a rychlé vánoční cukroví. Všelijaké kuličky u nás vedou na Vánoce asi nejvíc a tak jsem se pustila do dalšího snadného receptu. Opět budete potřebovat pár surovin a vykouzlíte tyhle úžasné mandlové kuličky v čokoládě, které si okamžitě zamilujete. 


Budeme potřebovat:


  • 2 hrnky mandlové mouky
  • 1 lžíce vanilkového proteinu (můžete vynechat)
  • 3 lžíce medu
  • 2 lžíce vody
  • 2 lžíce mandlového likéru Amaretto (můžete nahradit 1 lžičkou mandlového aroma)

na polevu:

  • 80 g kvalitní hořké čokolády 
  • 1 lžička kokosového oleje

Postup: Mandlovou mouku vsypte do mísy, přidejte všechny ostatní suroviny a vše pořádně promíchejte (nejlépe rukou). Ze vzniklé hmoty tvarujte kuličky a nechte je na hodinku ztuhnout v lednici. Čokoládu se lžičkou kokosového oleje rozehřejte ve vodní lázni a namáčejte do ní kuličky. Hotové kuličky nechte ztuhnout v lednici a poté uchovávejte v chladu. 

Dobrou chuť :-)


1 komentářů:

  1. Podělím se s vámi o tom co mně teď dělá radost. Je to péče o moje tělo. Pořídila jsem si hodně doplňků stravy ZDE a to je super. Vím že mně to dodává neskutečně moc energie.

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku