Čokoládové pralinky s arašídovým máslem

Příprava domácích čokoládových pralinek není žádná věda. Budete potřebovat pouze pár základních surovin a pak už můžete tvořit podle své fantazie. Domácí pralinky jsou skvělým dárkem, kterým určitě potěšíte každého milovníka čokolády. Hotové pralinky pak můžete naplnit čímkoliv. Já jsem zvolila své oblíbené arašídové máslo. Druhou várku jsem zase naplnila pomerančovou marmeládou, do které jsem přimíchala kapku mandlového likéru.

Budeme potřebovat (na 30 pralinek):

  • 100 g kakaového másla (koupíte např. ve zdravé výživě)
  • 3-4 vrchovaté lžíce nepraženého kakaa
  • kokosový sirup nebo med (dle chuti)
  • arašídové máslo
  • silikonová forma na pralinky

Postup: Kousky kakaového másla rozpustíme ve vodní lázni. Jakmile je kakaové máslo rozpuštěné, vmícháme do něj kakao a kokosový sirup nebo med. Za pomocí metličky vše rozmícháme a spojíme dohromady. Na dno každé silikonové formičky kápneme lžící trošku čokolády. Tím nám vznikne horní vrstva pralinky. Formu vložíme na cca 15 minut do mrazáku. Po patnácti minutách formu vytáhneme a na čokoládovou vrstvu naneseme opatrně lžičkou arašídové máslo. Snažte se o to, aby bylo arašídové máslo uprostřed pralinky a nerozlilo se do stran. Vše zalijeme až po okraj zbytkem čokolády a formu uložíme opět do mrazáku. Po hodině formu vytáhneme a pralinky opatrně vyndáme. Hotové pralinky uchováváme v lednici.


Dobrou chuť :-)

8 komentářů:

  1. Wow, ty vypadají nádherně!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mňáám.. pralinky vypadají krásně a musím chutnat ještě lépe :) miluji arašídové máslo, takže já bych si rozhodně velmi pochutnala.

    Krásné Vánoce!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Taky mám ráda arašídové máslo a nacpala bych ho úplně všude :-D

      Vymazat
  3. Tak ty jsou nej! Pralinky sem dělala a chutnají úžasně, tak sem se rozhodla, že letos dárky budou ve formě pochutiny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář :-) Jsem ráda, že Vám pralinky chutnaly. A jedlé dárky jsou stejně nejlepší :-)

      Vymazat
  4. Já pralinky většinou kupuji jako dárek v čokoládovně Janek, ale tohle kdyby se mi povedlo doma, tak by to byla pecka. Určitě zkusím. Eliška

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku