Řepanátky s ovesnými vločkami

Jako malá jsem červenou řepu nesnášela. Teď bych se po ní mohla utlouct a totálně jsem se do ní zamilovala. V obchodě jsem si oblíbila vakuovanou červenou řepu, se kterou už není žádná práce a nemusíte ji dlouze vařit. Vakuovanou řepu jsem použila i pro tento recept. Karbanátky jsou skvělé jen tak samotné nebo je můžete použít do vegetariánských burgerů. Jsou skvělé třeba i s kuskusem, bulgurem nebo zeleninovým salátkem.

Budeme potřebovat (na 6 ks):

  • 4 malé červené řepy (uvařené)
  • 1 a 1/2 hrnku ovesných vloček
  • 2 stroužky česneku
  • 1 malá cibule
  • sůl, pepř
  • olivový olej (na vymazání)

Postup: V mixéru rozmixujeme dohladka červenou řepu. Takto rozmixovanou řepu vlijeme do mísy, přidáme ovesné vločky, nadrobno nakrájenou cibuli, rozmačkaný česnek, sůl a pepř. Plech vyložíme pečícím papírem a lehce ho vymažeme olivovým olejem. Pomocí rukou nebo pomocí tvořítka vyrobíme karbanátky, které pečeme v troubě vyhřáté na 190 stupňů cca 35-40 minut.

Dobrou chuť :-)

6 komentářů:

  1. Miluju všechno s řepou :) takže ty se musí vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerajú skvelo! Škoda, že repa nie je práve moje obľúbené jedlo. Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Řepu jsem taky neměla ráda, ale teď jsem si ji moc oblíbila.

      Vymazat
  3. Řepu miluju, ale z těch vloček nejsem nadšená, nějaký nápad na substituci? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strouhanka, mouka nebo případně bezlepková mouka, vařená brambora, nastrouhaný suchý chléb .. je toho hodně ;-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku