Citronové těstoviny s koprem a uzeným lososem

Poprvé jsem kombinaci citronu a těstovin ochutnala v restauraci a okamžitě jsem se do ní zamilovala. Od té doby si je doma připravuji často a pokaždé jsou lepší a lepší. Dnes jsem je přivedla k dokonalosti a připravila jsem je s koprem a uzeným lososem. Stačí Vám jen pár surovin a vykouzlíte božský oběd.

Budeme potřebovat:

  • semolinové těstoviny (já jsem zvolila funghetto)
  • 200 ml smetany na vaření (12%)
  • losos uzený teplým kouřem
  • citronová šťáva + citronová kůra
  • kopr
  • sůl, pepř

Postup: Těstoviny uvaříme dle návodu. Do hlubší pánve vlijeme smetanu na vaření, přidáme citronovou šťávu a necháme ji prohřát. Do smetany vmícháme uvařené těstoviny, ochutíme solí, pepřem a vše pořádně promícháme. Smetanové těstoviny naservírujeme na talíř spolu s uzeným lososem, citronovou kúrou, nasekaným koprem a můžeme podávat.

Dobrou chuť :-)

2 komentářů:

  1. V poslední době jsme si doma oblíbili lososa na všechny způsoby, tak toto jídlo se u nás doma také určitě ujme, děkuji :)

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku