Pečené oříšky s medem a rozmarýnem

Miluji jakékoliv oříšky a mohla bych je jíst klidně po kilech. Nejradši je mám jen tak samotné, ale občas si dopřeji změnu a vyzkouším něco nového. V obchodě se prodávají slané oříšky s medem a tak jsem si řekla, že si je připravím i doma. Musím přiznat, že těm domácím se opravdu nic nevyrovná. Přidala jsem k nim navíc i čerstvý rozmarýn, který je nádherně provoní a dodá tu správnou chuť. 

Budeme potřebovat: 

  • 200 g kešu ořechů
  • 125 g pekanových ořechů
  • 3 lžíce olivového oleje
  • 2 lžíce medu
  • 1 lžička vločkové mořské soli
  • hrst nasekaného čerstvého rozmarýnu

Postup: V míse smíchejte olivový olej s medem, nasekaným rozmarýnem a solí. Přidejte ořechy a vše společně promíchejte. Ořechy rozprostřete na plech vyložený pečícím papírem a pečte v troubě vyhřáté na 180 stupňů cca 15-20 minut. Každých 5 minut ořechy promíchejte, aby se nepřipálily.   


Dobrou chuť :-)


4 komentářů:

  1. Super tip, opsala jsem si recept a ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušejte, já tuhle kombinaci miluji :-)

      Vymazat
    2. Dnes jsem je pekla, opravdu byly výborné :-) Z obchodu jsou zbytečně drahé, takhle domácí vyjdou na zlomek ceny a přijdou mi i chuťově mnohem lepší. Fakt díky za tip ♥

      Vymazat
    3. No právě, v obchodě jsou předražené a domácí jsou stejně nejlepší. Jsem ráda, že chutnaly :-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku