Ovesné lívanečky s tvarohem

Každé ráno se těším, až vstanu a udělám si pořádnou snídani. Většinou vítězí různé kaše s ovocem nebo müslli s mlékem. Ale když mám čas, dám si na snídani záležet a pak přichází na řadu lívance. Miluji je v jakékoliv kombinaci a nejraději mám ty z ovesných vloček. Jsou jednoduché, zdravé a chutnají úžasně. Vyzkoušejte je i Vy :-)

Budeme potřebovat (cca na 10 lívanců):

  • 10 lžic ovesných vloček
  • 1 zralý banán
  • 2 vejce
  • 5 lžic ovesných otrub
  • ovesné mléko
  • přepuštěné máslo nebo kokosový olej
  • tvaroh
  • borůvková marmeláda

Postup: Všechny ingredience kromě mléka vhodíme do mixéru a rozmixujeme. Ke směsi pak postupně přiléváme mléko, až nám vznikne hladké těsto. Na pánvi rozpustíme přepuštěné máslo, na kterém pak smažíme dozlatova malé lívance. Ozdobíme tvarohem, borůvkovou marmeládou a můžeme podávat.

Dobrou chuť :-)

19 komentářů:

  1. mnaaam asi vím co na zítřejší snídani :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm líbí se mi využití otrub, a na pohled jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Já si otruby dávám třeba i do kaše nebo do jogurtu, jsou plné vlákniny.

      Vymazat
  3. škoda, že nemám borůvkovou marmeládu :( Vypadá úžasně!! a lívance taky :3
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak ty lívance nemusí být nutně s borůvkovou marmeládou :D Může být jakákoliv. Ale jinak děkuji :-)

      Vymazat
  4. Podobný recept jsem už zkoušela, každopádně to vůbec nevypadalo tak pěkně, jako v tvém podání:D
    difdirections.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojooo, taky jsem se nervovala u smažení a snažila se, aby to vypadalo dobře :D I když taky se mi někdy nezadaří a lívance mají každý jiný tvar.

      Vymazat
  5. Já dělám ovesné lívance taky, ale jen tak z banánu a vloček, nic jiného a jsou dokonalé :-)))) http://zdraveahrave.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je jednou dělala taky jen z banánu a vloček a hrozně se mi trhaly, tak jsem přidala ještě ty vajíčka a otruby a bylo to perfektní :-)

      Vymazat
  6. Tak to je velké lákadlo! Já jsem ale nyní na speciálním režimu, takže si na takovéto mňaminky musím ještě počkat... bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda ... ale aspoň se máš pak na co těšit :-)

      Vymazat
  7. Vypadají moc hezky. Chtěla jsem se zeptat, těch 10 lívanečků je cca na 2 porce? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) No tak záleží, kolik jich člověk dokáže sníst :D Někdo jich spořádá najednou 10, někdo třeba jenom 5 :-) Ale tak ty dvě porce jsou akorát.

      Vymazat
  8. Tak tyhle lívanečky si určitě jednou uděláme na pořádnou dlouhou víkendovou snídani. Skvělá inspirace! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, miluju dlouhé víkendové snídaně .. a lívanečky k nim rozhodně patří! :-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku