Banánová zmrzlina s mandlovým máslem

Neznám jediného člověka, který by nemiloval zmrzlinu. Když se řekne zmrzlina, vybaví se mi léto, pláže a dovolená u moře. Ale na takovou zmrzku mám chuť třeba i v zimě a to je ten nejlepší čas vyrobit si svou vlastní. V mrazáku Vám vydrží věčnost a Vy si ji můžete dát kdykoliv Vás bude honit mlsná. Na tuhle zmrzlinu Vám budou stačit pouze dvě ingredience. Banán a oříškové máslo. Já používám mandlové máslíčko od firmy Nutspread, které zmrzlinu krásně zjemní. Mandlové máslo navíc obsahuje velké množství esenciálních mastných kyselin, vitamínů a minerálů. Takže i když se jedná o zmrzlinu, nemusíte mít výčitky, že jste si dali něco nezdravého.

Budeme potřebovat:

  • 3 banány
  • 100 g mandlového másla 

Postup: Banány nakrájíme na menší kousky, vložíme do uzavíratelné nádoby a necháme v mrazáku přes noc zmrznout. Druhý den banány vytáhneme a necháme je v pokojové teplotě trošku povolit. Pak banány vhodíme do mixéru, přidáme mandlové máslo a rozmixujeme dohladka. Podáváme jen tak samotné nebo jako doplněk k lívancům nebo palačinkám.

Dobrou chuť :-)


20 komentářů:

  1. Mňam ♥ Docela jsi mě nalákala na ta oříšková másla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej. Mám doma ještě arašídové a lískooříškové. Recepty s nima chystám později, ale chutnají úžasně :-)

      Vymazat
    2. To věřím, já oříšky taky miluju :-) Zatím jsem měla jen arašídové máslo obyč z obchodu :-) Musím to napravit :-D

      Vymazat
    3. Arašídové je takový základ, ale doporučuji určitě vyzkoušet i jiné. Nutspread jich má velký výběr :-)

      Vymazat
  2. Tahle kombinace je naprosto top!:) Už se nemůžu dočkat, jak po návratu z Dánska konečně objednám z nutspreadu, dosud jsem objednávala z aso-online :) Tak vyzkouším i jinou značku, mám u nich vybrané i jedno to máslo "na přání", tak jsem zvědavá, jak mě překvapí :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda oříšková másla všeobecně .. cpu je vlastně skoro všude :D Ráno do ovesné kaše, k lívancům nebo je ujídám jen tak. To mandlové má úžasnou chuť a s banánem je to prostě boží kombinace :-) Určitě doporučuju.

      Vymazat
  3. achjooo a to mi už mandlové dochází, už tam mám tak jednu lžičku jen :( ale jinak si banánovou zmrzku dělávám taky a je výborná :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je výborná .. a výhoda je v tom, že si ji můžeš udělat kdykoliv a je úplně přírodní :-)

      Vymazat
  4. No mňam, to vypadá skvěle! Banány s máslíčkem jsou mojí oblíbenou kombinací no a ještě když je to ve formě mé nejmilovanější zmrzliny! Chtěla bych mít teď před sebou pořádně velkou misku! :D Aktuálně mi došla všechna máslíčka, tak jsem z nouze musela zkusit poprvé domácí (a kupodivu se povedlo, testovala jsem nový mixér a obstál chlapec! :D), ještě že je od zítřka ten americký týden v Lidlu.. :D Už jsem měla kešu ze Spencera, ale je fakt, že mandlové ještě ne, zajímalo by mě, jak chutná, ačkoliv jsem přesvědčena, že stejně dokonale jako všechna ostatní... :D

    Debie

    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojooo, banány a ořechové máslo, to je dokonalá kombinace. Já si třeba nakrájím banány jen tak na kolečka, namažu je máslem a ujídám na svačinku. V Lidlu bude americký týden? No tak to tam musím zajet a udělat pořádný nákup :D .. každopádně doporučuji mrknout na nutspread.cz .. mají tam velký výběr másel a pokud můžu doporučit, tak lískooříškové je taky dokonalé! :-)

      Vymazat
  5. Super receptíky.. můžu tu zmrzku udělat i s toho arašídového z Lidlu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Určitě můžeš .. já jsem měla doma mandlové, tak jsem tam dala to, ale v podstatě můžeš použít jakékoliv oříškové máslo :-)

      Vymazat
  6. škoda, že nutspread nedělá žádné akce :( nebo alespoň kdyby dali slevu čtenářům tvého blogu O:-) máslíčka od nich jsem měla a jsou opravdu skvělá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by byla super akce, já bych ji určitě taky využila :D ... a máslíčka mají fakt skvělé :-)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. A kupujete slazené nebo neslazené? Které je "lepší"? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do banánové zmrzliny kupuji neslazené .. protože banány jsou samy o sobě sladké. A všeobecně kupuji oříškové másla taky neslazené :-)

      Vymazat
  9. Podobná zmrzlina mi moc asociuje Sicílii, kde jsme byli před pěti lety poprvé a pravidelně se tam vracíme. V Palermu jsme na takovou chodili ráno na tu hlavní ulici, co tam je a vede napříč celým městem. :) Skvělé město. Jen ten nepořádek. Letos se chystáme zase. Jedeme před sezonou, takže odlétáme za týden. To mi připomíná, že musím ještě uzavřít cestovní pojištění. Ale přes internet je to hned, to ví každý. ;-)

    OdpovědětVymazat

 

Koupit kuchařku