Banánová zmrzlina s mandlovým máslem

Neznám jediného člověka, který by nemiloval zmrzlinu. Když se řekne zmrzlina, vybaví se mi léto, pláže a dovolená u moře. Ale na takovou zmrzku mám chuť třeba i v zimě a to je ten nejlepší čas vyrobit si svou vlastní. V mrazáku Vám vydrží věčnost a Vy si ji můžete dát kdykoliv Vás bude honit mlsná. Na tuhle zmrzlinu Vám budou stačit pouze dvě ingredience. Banán a oříškové máslo. Já používám mandlové máslíčko od firmy Nutspread, které zmrzlinu krásně zjemní. Mandlové máslo navíc obsahuje velké množství esenciálních mastných kyselin, vitamínů a minerálů. Takže i když se jedná o zmrzlinu, nemusíte mít výčitky, že jste si dali něco nezdravého.

Budeme potřebovat:

  • 3 banány
  • 100 g mandlového másla 

Postup: Banány nakrájíme na menší kousky, vložíme do uzavíratelné nádoby a necháme v mrazáku přes noc zmrznout. Druhý den banány vytáhneme a necháme je v pokojové teplotě trošku povolit. Pak banány vhodíme do mixéru, přidáme mandlové máslo a rozmixujeme dohladka. Podáváme jen tak samotné nebo jako doplněk k lívancům nebo palačinkám.

Dobrou chuť :-)


19 komentářů:

  1. Mňam ♥ Docela jsi mě nalákala na ta oříšková másla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej. Mám doma ještě arašídové a lískooříškové. Recepty s nima chystám později, ale chutnají úžasně :-)

      Vymazat
    2. To věřím, já oříšky taky miluju :-) Zatím jsem měla jen arašídové máslo obyč z obchodu :-) Musím to napravit :-D

      Vymazat
    3. Arašídové je takový základ, ale doporučuji určitě vyzkoušet i jiné. Nutspread jich má velký výběr :-)

      Vymazat
  2. Tahle kombinace je naprosto top!:) Už se nemůžu dočkat, jak po návratu z Dánska konečně objednám z nutspreadu, dosud jsem objednávala z aso-online :) Tak vyzkouším i jinou značku, mám u nich vybrané i jedno to máslo "na přání", tak jsem zvědavá, jak mě překvapí :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda oříšková másla všeobecně .. cpu je vlastně skoro všude :D Ráno do ovesné kaše, k lívancům nebo je ujídám jen tak. To mandlové má úžasnou chuť a s banánem je to prostě boží kombinace :-) Určitě doporučuju.

      Vymazat
  3. achjooo a to mi už mandlové dochází, už tam mám tak jednu lžičku jen :( ale jinak si banánovou zmrzku dělávám taky a je výborná :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je výborná .. a výhoda je v tom, že si ji můžeš udělat kdykoliv a je úplně přírodní :-)

      Vymazat
  4. No mňam, to vypadá skvěle! Banány s máslíčkem jsou mojí oblíbenou kombinací no a ještě když je to ve formě mé nejmilovanější zmrzliny! Chtěla bych mít teď před sebou pořádně velkou misku! :D Aktuálně mi došla všechna máslíčka, tak jsem z nouze musela zkusit poprvé domácí (a kupodivu se povedlo, testovala jsem nový mixér a obstál chlapec! :D), ještě že je od zítřka ten americký týden v Lidlu.. :D Už jsem měla kešu ze Spencera, ale je fakt, že mandlové ještě ne, zajímalo by mě, jak chutná, ačkoliv jsem přesvědčena, že stejně dokonale jako všechna ostatní... :D

    Debie

    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojooo, banány a ořechové máslo, to je dokonalá kombinace. Já si třeba nakrájím banány jen tak na kolečka, namažu je máslem a ujídám na svačinku. V Lidlu bude americký týden? No tak to tam musím zajet a udělat pořádný nákup :D .. každopádně doporučuji mrknout na nutspread.cz .. mají tam velký výběr másel a pokud můžu doporučit, tak lískooříškové je taky dokonalé! :-)

      Vymazat
  5. Super receptíky.. můžu tu zmrzku udělat i s toho arašídového z Lidlu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Určitě můžeš .. já jsem měla doma mandlové, tak jsem tam dala to, ale v podstatě můžeš použít jakékoliv oříškové máslo :-)

      Vymazat
  6. škoda, že nutspread nedělá žádné akce :( nebo alespoň kdyby dali slevu čtenářům tvého blogu O:-) máslíčka od nich jsem měla a jsou opravdu skvělá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by byla super akce, já bych ji určitě taky využila :D ... a máslíčka mají fakt skvělé :-)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. A kupujete slazené nebo neslazené? Které je "lepší"? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do banánové zmrzliny kupuji neslazené .. protože banány jsou samy o sobě sladké. A všeobecně kupuji oříškové másla taky neslazené :-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku

mytaste.cz

myTaste.cz