Tipy na vánoční foodies dárky

Vánoce se kvapem blíží a proto jsem si řekla, že pro Vás vytvořím takový menší článek s tipy na originální vánoční dárky pro všechny, kteří milují jídlo a vaření. Já osobně mám nejradši nakupování dárků přes internet. Proto jsem ke každému dárečku přiložila odkaz, přes který si ho můžete rovnou i objednat. Snad Vám bude můj vánoční seznam inspirací a pomůže Vám v rozhodování při nakupování dárků.


DO KUCHYNĚ

Hrnek s šíleným potiskem, slánka a pepřenka ve tvaru zvířátek nebo papírová brčka? Ano, na těchto šílenostech ujíždíme a všechny je milujeme :-)


1) Bonami.cz - roztomilá slánka a pepřenka ve tvaru zvířátek 2) Fluffy Oak - papírová brčka jsou nezbytností pro každou pořádnou párty nebo oslavu 3) Bonami.cz - sada nožů a akátové prkénko na servírování pro každého milovníka sýrů 4) Lotus Grill - sen všech grilovacích nadšenců. Bezkouřový gril, na kterém můžete grilovat klidně i doma 5) ZOOT - červený ombré hrnek s brčkem 6) Home for Emma - roztomilá puntíkovaná zapékací mísa. No řekněte, není sladká? 7) Kitchenette shop - stylové vzorované košíčky na muffiny 8) Bonami.cz - cestovní hrnek na kávu

KUCHAŘKY

Tuhle kategorii snad ani nemusím představovat. Každý milovník jídla jistě ocení knihu pod stromečkem. Nojo, ale jak se v tom nepřeberném množství kuchařek vyznat? Trochu Vám s tím pomůžu. 


1) Lahodně s Ellou - o tuhle knihu byl v rodné Británii takový zájem, že vyšlo již 6 dotisků. Revoluční kuchařka pro všechny, kteří se rádi dobře a zdravě najedí. Přes sto originálních receptů zpracovaných krok po kroku. Kuchařku mám doma a jsem z ní nadšená 2) Moje domácí kuchyně - s kuchařkou od Zdeňka Pohlreicha nemůžete nikdy šlápnout vedle. V téhle knize Vám prozradí recepty na svá nejoblíbenější jídla 3) Sladká Rawmance - tato kuchařka v mém seznamu rozhodně nesmí chybět. Nedávno jsem na ni psala recenzi a vychvalovala jsem ji do nebes. Pro každého, kdo má rád sladké a rád v kuchyni experimentuje s RAW recepty 4) Umění francouzské kuchyně - tuhle knihu by měl mít doma každý. Recepty od Julie Child jsou prostě francouzská klasika. Hovězí po Burgundsku nebo kohouta na víně by si měl vyzkoušet každý 5) Pražská kuchařka - téměř 700 stran, 700 fotografií, 90 příběhů, 50 receptů restaurací včetně jídelních lístků významných státních návštěv a receptů pokrmů z Pražského Hradu. Tohle prostě musíte mít 6) Láskominy - jedlé i kreativní dárky a skvělé recepty na celý rok. Taková kuchařka nekuchařka plná nápadů a tvoření. 

PRO GURMÁNY

Co by to bylo za vánoční dárky bez něčeho dobrého na zub. Vybrala jsem pro Vás své oblíbené produkty, se kterými ráda vařím a ještě radši je jím. 


1) Mixit.cz - nepřekonatelně dobré müslli, které si můžete namíchat sami dle svých chutí a představ 2) Bella Rose - čokoládové pralinky s malinovou náplní pro gurmány 3) Marmeládová zahrada - ručně dělaná marmeláda z toho nejlepšího českého ovoce 4) MatchaTea - jemně mletý zelený čaj té nejvyšší kvality pro opravdové znalce 5) Bohemia Olej - za studena lisované oleje bez jakékoliv chemie, 6) Chockethic - ručně vyráběná raw, vegan čokoláda, která Vás dostane svou úžasnou chutí 7) Mladý kokos - ochutnejte exotiku, pravá kokosová voda přímo z kokosových ořechů 8) Hradecké delikatesy - opravdové delikatesy, na kterých si smlsne každý

OBLEČENÍ

K vaření patří samozřejmě i vhodné oblečení. Zapomeňte na nudu a pořiďte si originální triko nebo stylovou zástěru, kterou Vám budou všichni závidět.


1) Šik v kuchyni - zatím snad nejkrásnější zástěry do kuchyně, které jsem kdy viděla. Pro všechny, kteří chtějí být v kuchyni šik 2) Peču na to - tohle originální tričko od ZOOT prostě mluví samo za sebe 3) Poslední čistý triko - další povedený kousek z kolekce ZOOT 4) Zástěrka.cz - pro ty, co chtějí být v kuchyni za hvězdy. Módní zástěry v podání českých návrhářů 5) Thomas Spoon - 100% bavlněná klasika

DÁRKOVÉ POUKAZY

Dárkový poukaz je úžasná věc, protože si dotyčný sám vybere přesně to, co si přeje. Dárkové poukazy v dnešní době nabízí snad každý obchod a Vy tak v podstatě nemusíte nic řešit.


1) Zajíci v krabici - tenhle dárek potěší všechny, kteří mají rádi překvapení. Krabice plná kvalitních produktů bez jakýchkoliv konzervantů, barviv nebo umělých dochucovadel 2) Dárková karta IKEA - ideální pro všechny milovníky nákupů všech nezbytností do kuchyně 3) Chefparade - originální dárek pro ty, kteří milují vaření a objevování nových chutí. Dárkový poukaz na kurz vaření v Chefparade. Kurz mám osobně vyzkoušený a rozhodně ho doporučuji.

Tak co, vybrali jste? :-) 


10 komentářů:

  1. No vedela by som si vybrať :) vo všetkých sekciách :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hneď mi do oka padli tá krásna soľnička s koreničkou, ale už sú vypredané :( Na mladé kokosy som bola včera v Tescu, ale z 12 kusov bol iba jeden jediný, ktorý vnútri žblnkal. Uvidíme, aký bude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, to jsem si všimla až pak, že už je to vyprodané :-( A kokosová voda je hrozná mňamka :-)

      Vymazat
  3. ty zástěrky od Zástěrky.cz jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  4. Julia Child už je na cestě ke mně (děsně tajně, samozřejmě :-D ) Toužila jsem po ní roky, už hrozně těšíííím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám doma, první i druhý díl :-) Rozhodně doporučuji!

      Vymazat

 

Koupit kuchařku

mytaste.cz

myTaste.cz