Máslové sušenky s brusinkami

Občas mívám chutě na něco sladkého, ale zároveň nechci v kuchyni strávit moc času. A máslové sušenky jsou pro tyto chvíle jako dělané. Místo brusinek můžete použít například rozinky nebo oříšky. Fantazii se meze nekladou. Sušenky jsou po upečení krásně křehké a mají úžasnou máslovou chuť.

Budeme potřebovat (cca na 15 sušenek): 

  • 200 g špaldové mouky
  • 80 g přepuštěného másla
  • 50 g třtinového cukru
  • brusinky 


Postup: V míse smícháme špaldovou mouku s třtinovým cukrem. Přidáme rozpuštěné máslo a rukou vypracujeme "máslové" těsto. Z těsta pak tvoříme kuličky, které klademe na plech vyložený pečícím papírem. Kuličky opatrně přimáčkneme rukou a doprostřed vložíme brusinku. Pečeme v troubě vyhřáté na 180 stupňů cca 20 minut. Sušenky necháme vychladnout na mřížce a můžeme mlsat. 

Dobrou chuť :-)

6 komentářů:

  1. Zítra zkusím, vypadají krásně :)
    http://meadelaida.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. brusinky mám moc ráda dodávají tomu takovou zvláštní neobvyklou chuť a to mě při jídle děsně baví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak .. taky mám brusinky moc ráda :-)

      Vymazat
  3. Máslové sušenky jsem vždy milovala! A v kombinaci s brusinkami? No paráda! :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máslové sušenky jsou moje oblíbené a teď si jich můžu doma upéct kolik budu chtít. Recept je totiž hrozně jednoduchý, takže ho zvládne úplně každý :-) A brusinky tomu dodávají tu správnou chuť.

      Vymazat

 

Koupit kuchařku

mytaste.cz

myTaste.cz