Twister z listového těsta

Na každé oslavě nebo párty se setkáte s dobrotami z listového těsta. Ať už jsou to tyčinky nebo všemi oblíbení sýroví šneci. Nejlepší je vyrobit si své vlastní listové těsto, co si budeme povídat. Ovšem pokud zrovna nemáte čas a chcete narychlo připravit něco k zakousnutí k vínu, dobře postačí i to kupované. Tady si ovšem dávejte pozor, abyste koupili opravdu kvalitní těsto s máslem a nejlépe bez jakýchkoliv přidaných látek. Pak už jen můžete popustit uzdu své fantazie upéct si tyhle výborné twistery. Já jsem na jejich přípravu použila kombinaci čedaru a Schwarzwaldské šunky.

Budeme potřebovat:

  • 1 balení listového těsta
  • 1 balení Schwarzwaldské šunky (100 g)
  • 1 balení plátkového sýru čedar (100 g)

Postup: Listové rozdělíme na dva díly a každý díl rozválíme na tenkou placku. Rádýlkem nebo nožem placku nařežeme na asi 2 cm široké plátky. Plátky pak vyskládáme vedle sebe na plech s pečícím papírem. Doporučuji nakrájet si na stejně široké plátky i šunku a čedar. Jednotlivě pak na listové těsto klademe šunku, čedar a všechno nakonec zatočíme do vrtulky. Pečeme v troubě vyhřáté na 180 stupňů cca 15 minut. 

Dobrou chuť :-)


10 komentářů:

  1. Klasika a s čedarem to bude naprosto vynikající, čedar je totiž můj oblíbený sýr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj právě taky a tyhle tyčinky mě úplně dostaly. Ten čedar se tam tak krásně rozteče a pak hezky křupe :-)

      Vymazat
  2. Vypadá to nádherně!
    Jsem na blogu (asi) poprvé, projela jsem tunu receptů a hrozně se mi tady líbí, začínám odbírat! :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se Ti u mě líbí :-)

      Vymazat
  3. Mňam, nám podobné dávají na svačinu na intru, akorát jsou posypané sezamovým semínkem, jsou s kečupem a po chvilce chutnají jako hlína, takže ty tvoje budou určitě 100x lepší :)

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nejde to jinak, musím vyzkoušet. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Je to moje oblíbená kombinace :-)

      Vymazat
  5. Koukám, v jednoduchosti je krása:-) Určitě vyzkouším na páteční párty, jenom musím vymyslet nějakou nemasovou/bezlaktózovou verzi náplně, napadá vás něco? Sůšo?:-) Ocením jakoukoliv inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nenapadá mě žádná náhražka šunky ani čedaru :-/ .. Tak snad jen bez náplně. To by se dalo taky udělat .. jen posypat třeba uzenou paprikou, kmínem, nebo sezamovým semínkem, mořskou solí. Kombinací je hodně .. jen ta náplň mě zrovna teď žádná nenapadá. Ale dá se koupit i bezlaktózový sýr :-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku

mytaste.cz

myTaste.cz