Špenátový krém s kokosem

Jaro nám klepe pomalu na dveře a i když to venku na jarní počasí zatím nevypadá, nic nebrání tomu, abychom si připravili nějaký jarní recept. Miluji jakékoliv krémové polévky a protože jsem doma měla zásobu listového špenátu, využila jsem ho na špenátový krém. Do špenátové polévky přidávám kvůli chuti a barvě také trochu zelené petrželky. Ta obsahuje spoustu vitamínu C a čistí krev. Pokud tedy hledáte jídlo proti jarní únavě, je tahle polévka přesně to pravé.

Budeme potřebovat:

  • šalotka
  • listový špenát
  • hladkolistá petrželka
  • zeleninový vývar
  • cca 3 brambory
  • sůl, pepř
  • řepkový olej
  • kokosové plátky

Postup: Na oleji zpěníme nadrobno nakrájenou cibuli, přidáme špenát, petrželku a brambory. Vše zalijeme zeleninovým vývarem a vaříme do změknutí brambor. Na závěr polévku rozmixujeme na hladký krém, ochutíme solí, pepřem a můžeme podávat. Já na závěr polévku zdobím plátky kokosu. Dodají polévce zajímavou chuť a hezky křupou.

Dobrou chuť :-)

4 komentářů:

  1. Asi by mě nikdy nenapadlo kombinovat špenát s kokosem :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je hodně zajímavá kombinace, ale já mám nové kombinace hrozně ráda! :) díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, kombinace je to zvláštní, ale moc dobrá :-)

      Vymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku