Bramborový salát s vejci a špenátem

Nejen na Vánoce si můžete připravit výborný bramborový salát. Já si ho připravuji docela často, třeba tento odlehčený bramborový salát s cizrnou jsem si doslova zamilovala. Dnes pro Vás mám trošku jiný recept. Kombinace brambor, hrubozrnné hořčice a javorového sirupu Vás zaručeně nadchne. Jednoduchý a jarní oběd, na jehož přípravu Vám postačí jen pár surovin.

Budeme potřebovat (na 2 porce):

  • 8 ks menších brambor
  • 2 vejce
  • 1 lžíce hrubozrnné hořčice
  • listový špenát
  • 1 lžička dijonské hořčice
  • 1 lžíce olivového oleje
  • 1 lžíce javorového sirupu 
  • čerstvá pažitka
  • sůl
  • čerstvě mletý pepř

Postup: Brambory uvaříme ve slupce, necháme je vychladnout, oloupeme je a nakrájíme na větší kostičky. V misce smícháme hrubozrnnou a dijonskou hořčici s olivovým olejem a javorovým sirupem. Takto připravenou zálivku vmícháme do brambor a pořádně promícháme. Listový špenát vhodíme na pánev, necháme ho chvilku "zavadnout" a přidáme ho k bramborům. Salát ochutíme solí, pepřem a naservírujeme ho na talíř. Poklademe uvařenými vejci a zasypeme pažitkou.

Dobrou chuť :-)

8 komentářů:

  1. Ňáááám, tuhle kombinaci můžu moc :) super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Poslední dobou jsem si oblíbila hrubozrnnou hořčici a cpu jí snad do všeho :-D

      Vymazat
  2. Brambory, špenát a vejce- to je báječná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché a určitě moc dobré. Ten javorový sirup mě překvapil, musí to být zajímavá kombinace. Já moc podle receptů nevařím, ale tohle asi vyzkouším, protože mě to opravdu zaujalo a ráda bych zkusila tu chuť. Takže děkuji za tip!

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Javorový sirup společně s dijonskou hořčicí je super, určitě tuhle kombinaci vyzkoušej :-) Rozhodně tě mile překvapí.

      Vymazat
  4. Už na instagramu jsem ho obdivovala, vypadá luxusně a nejradši bych si hi hned dala, mňam :)

    OdpovědětVymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku