Sépiové tagliatelle s domácím pestem

V zářijovém Šmakujto boxu, na který jsem psala recenzi (ZDE) jste mohli objevit i výborné semolinové těstoviny Pasta Culinaria. Už několikrát jsem měla možnost je vyzkoušet a pokaždé jsem z nich byla nadšená. Tentokrát jsem vyzkoušela sépiové tagliatelle s panenským olivovým olejem. Vyrábějí se ručně ze 100% semolinové mouky. Obarvené jsou pouze přírodní sépiovou tinkturou, která nijak neovlivní chuť těstovin. Skvěle se k nim hodí jakékoliv pesto. Já jsem zvolila slunečnicová semínka, která podtrhne chuť těstovin.

Budeme potřebovat (na 2 porce):

  • 200 g sépiových těstovin Pasta Culinaria (koupíte např. zde)
  • 50 g opražených slunečnicových semínek
  • 25 g nastrouhaného parmazánu + na posypání
  • cca 50 ml olivového oleje
  • 1 stroužek česneku
  • sůl

Postup: Do mixéru nasypeme slunečnicová semínka, přidáme stroužek česneku a parmezán. Vše začneme mixovat a v průběhu postupně přiléváme olivový olej. Pesto na závěr ochutíme solí, smícháme s uvařenými těstovinami, navrch posypeme strouhaným parmazánem a můžeme podávat. 

Dobrou chuť :-)

4 komentářů:

 

Koupit kuchařku

mytaste.cz

myTaste.cz