Ledové kokosky s čokoládou

Taky se Vám stává, že máte během dne chuť na něco malého, sladkého a zároveň zdravého? Tak tyhle kokosky můžete mlsat bez výčitek. Trošku jsem se inspirovala u Sarah Wilson a její knihy Sladký život bez cukru. Ve své knize totiž doporučuje na mlsání neslazený strouhaný nebo sušený kokos, kokosové vločky nebo kokosový olej. A tak jsem spojila všechny ingredience dohromady a vytvořila tyhle ledové kokosky. Můžete si jich do zásoby udělat kolik chcete a jakmile Vás přepadne chuť na nějakou dobrotu, jednoduše sáhnete do mrazáku a je to :-)

Budeme potřebovat (na 12 formiček):

  • 200 g strouhaného kokosu
  • 3 vrchovaté lžíce kokosového oleje
  • 150-200 ml kokosového mléka
  • 3 lžíce nepraženého kakaa
  • stévie (dle chuti)

Postup: Do mixéru nebo food procesoru nasypte strouhaný kokos, přidejte lžíci kokosového oleje a postupně vše začněte mixovat. Během mixování přilévejte kokosové mléko a mixujte, dokud se nevytvoří jemná hmota. Kokosovou hmotu vtlačte do připravených silikonových formiček (např. na muffiny). V hrnci rozehřejte 2-3 lžíce kokosového oleje, přidejte kakao, stévii a vše pořádně promíchejte. Rozpuštěnou čokoládu nalijte opatrně na vršek kokosové hmoty, formičky nechte ztuhnout v mrazáku a máte hotovo. Před konzumací doporučuji nechat kokosky trošku povolit a můžete mlsat.




Dobrou chuť :-) 

21 komentářů:

  1. Mňam mňam - to by mi určitě chutnalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si je určitě vyzkoušej připravit. Je to hrozně jednoduché :-)

      Vymazat
  2. Tak to je naprosto geniální nápad! :) Vypadají skvěle, kokos mám moc ráda a obzvlášť poslední dobou jsem si jej velmi oblíbila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Taky mám moc ráda kokos a cpu ho skoro všude :-D

      Vymazat
  3. Very interesting blog ! I like it so much ! nice pics, keep working dear !

    www.madamedaria.blogspot.com if u like my blog, you can follow me i will follow you back

    OdpovědětVymazat
  4. Páni ,to vypadá úžasně ! Spojení kokosu a kakaa miluju :) !

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to jednoducho, ale veľmi dobre :))

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné, jednoduché a určitě to i skvěle chutná. Řekla bych že je to i dobrej adept na zdravé vánoční cukroví! Supr!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jako vánoční cukroví se to dá použít určitě. Navíc je to taková zdravá rychlovka :-)

      Vymazat
  7. Tak jsem vyzkoušela tvůj recept na ledové kokosky a jsou vážně vynikající :-) Vůbec ničím jsem je nedoslazovala, takže chuť kokosu a kakaa nahoře krásně vynikla. Myslím, že do Vánoc je ještě párkrát dělat budu :D Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda :-) Ten kokos nepotřebuje sladit vůbec, to máš pravdu, je sám o sobě takový nasládlý :-) Já mám v mražáku zásoby a když mám chuť na něco dobrého, tak si dám.

      Vymazat
  8. Rozhodně zkusím! Jen ty formičky musím nakoupit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí použít i klasické silikonové formičky na muffiny :-) Ale ty hvězdičky vypadají lépe :-)

      Vymazat
    2. Muffiny dělám do papírových... tak asi zainvestuju :)

      Vymazat
  9. Moc děkuji za recept, už vím, čím se přecpu o Vánocích :)) . místo stévie jsem dala med a mňamka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo :-) Taky je ráda mlsám .. a je to vlastně takové mlsání bez výčitek :-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku

mytaste.cz

myTaste.cz