Krémová polentová kaše

Polentu jsem si v poslední době hodně oblíbila. Nejen proto, že je rychle hotová, ale také díky její vynikající chuti. Tuhle krémovou polentovou kaši si můžete vychutnat jen tak, nebo ji zvolit jako přílohu k masu. Díky máslu zůstane kaše krásně krémová a bude se Vám rozpouštět na jazyku.

Budeme potřebovat (na 2 porce):

  • 4 hrnky vody
  • 1 hrnek polenty
  • 1/2 hrnku nastrouhaného parmezánu
  • 2 lžíce másla
  • hrubozrnná mořská sůl

Postup: Vodu osolíme a přivedeme ji k varu. Do vroucí vody vsypeme hrnek instantní polenty a za stálého míchání ji necháme vařit cca 3 minuty. Polentu odstavíme z plotny a ihned do ní vmícháme nastrouhaný sýr spolu s máslem. Kaši mícháme tak dlouho, dokud se sýr a máslo nerozpustí. Ozdobíme bazalkou a můžeme podávat.

Dobrou chuť :-)

6 komentářů:

  1. Mňami, vypadá opravdu dobře!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna nedávno jsem si koupila polentu tak tu kaši musím zkusit,děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Polentu máme doma ,ale ještě nikdy jsem ji neměla protože jsem nevěděla jak ji využít a tenhle recept vypadá parádně :))) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polenta je super, hlavně je za chvilku hotová. Na blogu mám s polentou více receptů, tak mrkni a třeba si něco vybereš :-)

      Vymazat

 

Cooking with Šůša

Cooking with Šůša

mytaste.cz

myTaste.cz

Čtenáři