Penne se slávkami a parmezánem

Před nedávnem jsem si v obchodě koupila na zkoušku slávky v marinádě. Já vím já vím, čerstvým se nic nevyrovná, ale chuť byla silnější než já. Slávky se skvěle hodí k těstovinám a protože miluji penne, bylo jasné, co s nimi připravím. Rychlý oběd ve středomořském stylu s cherry rajčátky a parmezánem. Jednoduché a dokonalé.

Budeme potřebovat (na 2 porce):

  • 2 plechovky slávek v marinádě
  • penne
  • parmezán
  • 2 stroužky česneku
  • cherry rajčátka
  • olivový olej
  • sušené bylinky
  • hrubozrnná mořská sůl

Postup: Na pánvi rozehřejeme olivový olej, přidáme cherry rajčátka, na plátky nakrájený česnek a slávky. Restujeme cca 8 minut. Na závěr vmícháme uvařené těstoviny a promícháme je dobře se všemi surovinami. Před podáváním těstoviny posypeme sušenými bylinkami, mořskou solí a parmezánem. 

Dobrou chuť :-)

2 komentářů:

  1. Máte krasne fotky,muzu se zeptat cim fotite :) ?
    Vypadaji uzasne,slavky jsem jedla asi pred 6 lety v Chorvatsku a vubec si nepamatuji jak chutnají,ale spojení tetsovin,rajcat a parmazanu miluju :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mám zrcadlovku - Canon EOS 1200D :-) Slávky jsou nejlepší u moře, tady v ČR jsou kvalitní slávky těžko k sehnání. Ale ani ty v plechovce nechutnají špatně, koupila jsem je spíše na zkoušku :-)

      Vymazat

 

Koupit kuchařku

mytaste.cz

myTaste.cz