Krevetové kari s kokosovým mlékem

Při svém vaření používám často netradiční suroviny, které v běžném supermarketu nenajdete. Většinou na takové nákupy využívám prodejny se zdravou výživou. Poslední dobou jsem si ale oblíbila nakupování přes e-shop, protože si vše můžu vybrat v klidu domova a nemusím s vybíráním nikam spěchat. V nově objeveném obchůdku jsem nakoupila spoustu úžasných surovin, se kterými budu postupně vymýšlet zajímavé recepty. A jedním z těchto receptů je právě krevetové kari s kokosovým mlékem. Kokosové mléko používám moc ráda, protože dodá každému jídlu ten správný exotický nádech. No a ke kari si rozhodně nezapomeňte pořídit i rýžové nudle, které se používají hlavně do asijských pokrmů a jsou hotové raz dva.

Budeme potřebovat (pro 2 osoby):

  • 200 ml kokosového mléka
  • rýžové nudle
  • krevety
  • jarní cibulku
  • 1 červenou kapii
  • 1 lžíci sojové omáčky Tamari
  • šťávu z půlky limetky
  • 2 stroužky česneku
  • 2 lžičky kari
  • lžíce kokosového oleje
  • hrubozrnná mořská sůl

Postup: V hluboké pánvi rozehřejeme kokosový olej. Přidáme na plátky nakrájený česnek, krevety, nakrájenou jarní cibulku a na nudličky nakrájenou červenou kapii. Vše restujeme cca 10 minut. Po deseti minutách přidáme kokosové mléko, kari a sojovou omáčku. Nakonec vmícháme uvařené rýžové nudle, vše pořádně promícháme a necháme ještě chvilku prohřát. Nakonec kari ochutíme solí a před podáváním posypeme nakrájenou jarní cibulkou.

Dobrou chuť :-)

11 komentářů:

  1. Mňam, to bych moc ráda někdy ochutnala, jen u nás asi jen tak neseženu čerstvé krevety :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kupuji krevety na váhu, mají je v Globusu, tak se zkus mrknout :-)

      Vymazat
  2. Páni,to vypadá nádherne !
    Miluju krevety !

    OdpovědětVymazat
  3. VYpadá to suprově :) Krevety jsem neměla ani nepamatuju, naposled asi v Chorvatsku..nevím, jestli bych je riskla koupit tady u nás..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se dají koupit taky .. jen musíš natrefit na kvalitní čerstvé .. anebo pak mražené :-)

      Vymazat
  4. Jednoduché a rychlé... a proto mám ráda kari na všechny způsoby :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mohla bych poprosit o opravu těch URL odkazů v textu :-) ? Zobrazuje se mi totiž pouze NOT FOUND :-) Díííky, moc ráda se zase podívám na nový, zajímavý eshop. Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divné, mě ty odkazy fungují normálně. Asi to bude prohlížečem. V práci máme Explorer a tam se mi to taky nezobrazovalo ale doma používám Operu a v pohodě :-)

      Vymazat
    2. Jo, tak mně už to dnes funguje také :D To byl asi jen nějaký výpadek. :-)

      Vymazat

 

Cooking with Šůša

Cooking with Šůša

mytaste.cz

myTaste.cz

Čtenáři