Hroznové smoothie

Smoothie je něco mezi nápojem a jídlem a stalo se v poslední době velkým hitem. Smoothie si můžete připravit rozmixováním ovoce, ale i zeleniny. Nejlepší je zkombinovat obojí. Já si do něho přidávám ještě naklíčená semínka, díky kterým do sebe dostanu ještě více vitamínů. Poslouží jako snídaně nebo zdravá svačinka.

Budeme potřebovat:

  • 2 hrsti kuliček hroznového vína
  • 1/2 banánu
  • 1/2 jablka
  • 1 lžíce řeckého jogurtu
  • 1 lžíce přes noc namočených slunečnicových semínek

Postup: Postup je opravdu jednoduchý. Banán nakrájíme na menší kousky, jablko na kostičky (já jablko neloupu kvůli vláknině). Všechno pak vhodíme do mixéru a rozmixujeme na požadovanou hustotu. Pokud má rád někdo sladší nápoje, může přisladit například medem. Přelijeme do sklenice a můžeme popíjet. 

Dobrou chuť :-)


10 komentářů:

  1. Mňaminka :) Smoothie zbožňuju, ale poslední dobou všude čtu, že by se nemělo pít často, protože více druhů ovoce najednou kvasí ve střevech a to není moc dobré. Každopádně moc děkuji za komentář u mě na blogu :) Moc mě potěšil a závidím ti :D Neznám moc lidí co přes svátky zhubnou :) http://behappyandbefiit.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluju smoothie .. nejlepší je kombinovat ho se zeleninou. Například listy čerstvého špenátu nebo okurka. Ono smoothie samo o sobě je i dost kalorické, takže ho každý den nepiju. Jen, když mám chuť na něco opravdu zdravého a osvěžujícího :-)

      Vymazat
  2. jéééžiš, mňam ^^
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to mňamka :D Děkuji za pozvání, určitě mrknu :-)

      Vymazat
  3. Tak tohle musí být bomba :P

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc dobře! Určitě bude i dobře chutnat :)
    www.justmoment4u.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. smoothie je bomba! Neříkám, že to má člověk pít každý den, ale zvlášť když je třeba nachlazený nebo potřebuje do sebe dostat parádní porci vitamínů :-)
    Já mám většinou základ domácí ořechové mléko a jeden druh ovoce, k tomu třeba lněné semínko :-)
    Ale toto hroznové budu muset zkusit :-) jen asi vynechám banán, který ze zdravotních důvodů nemůžu :-)

    Lenča

    zdravejist.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jednou za čas je potřeba do sebe dostat spoustu vitamínů najednou a smoothie je v tomhle skvělé :-) Semínka taky přidávám, ale lněné jsem ještě nezkoušela :-)

      Vymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku