Arašídové sušenky

Před Vánocemi jsem na internetu koupila kilový kyblík křupavého arašídového másla. Arašídové máslo je fantastickým zdrojem přírodních bílkovin, sacharidů a tuků. Navíc obsahuje spoustu vitaminu E. Přidávám si ho ráno do ovesné kaše, používám ho při pečení a protože je v kyblíku másla opravdu hodně, rozhodla jsem se upéct z něho sušenky.

Budeme potřebovat (cca na 20 sušenek):

  • 1 hrnek arašídového másla
  • 2 vejce
  • 1/2 hrnku třtinového cukru (můžete nahradit stévií)
  • 1 lžička kypřícího prášku
  • 1/2 hrnku čokoládových peciček

Postup: Všechny ingredience smícháme dohromady a vznikne nám těsto. Z něho pak tvoříme menší kuličky (podobné třeba masovým knedlíčkům do polévky), které klademe na plech. Mezi kuličkami udělejte větší mezery, aby se měly sušenky kam "rozplácnout". Plochým nožem nebo nejlépe dnem sklenice kuličky zmáčkněte a vytvořte placku. Sušenky pečeme v troubě vyhřáté na 180 stupňů cca 10-12 minut.

Dobrou chuť :-)


16 komentářů:

  1. Vyzerajú úžasne :3 piekla som podobné, len bez cukru a čokolády :D
    btw, úžasný blog <3 ten design tu fakt sedí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez cukru a čokolády to není ono :D Jinak jsem ráda, že se ti tady líbí :-)

      Vymazat
  2. No tak to vypadá velice dobře :) Určitě je vyzkouším. http://behappyandbefiit.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Určitě si je upeč, ale pozor, jsou hrozně návykové :D

      Vymazat
  3. Mňam to vypadá hodně dobře <3 V pondělí musím hnedka do obchodu pro arašídové máslo (nevýhoda vesnic :( ) style-et-vie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fakt luxusní, jak už jsem tady psala, jsou hodně návykové, takže bacha :D

      Vymazat
  4. Ahoj nechybí tam něco? Třeba mouka. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mouka se tam nedává vůbec, stačí vajíčko a to arašídové máslo po upečení krásně ztuhne :-)

      Vymazat
  5. AHojky prosimte dnes sem susenky pekla ale po vychladnuti jsou celkem dost tvrde nevis cim to muze byt?:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvrdé? Tak to mě moc mrzí. Já jsem je měla takové vláčné. Mohlo by to být třeba tím, že byly moc tenké. Hodně také dělá i typ trouby :-/

      Vymazat

 

Čtenáři

mytaste.cz

myTaste.cz

Koupit kuchařku