Vánoční rybízovo-pomerančový punč

Vůně skořice, hřebíčku a badyánu - to je ten pravý vánoční punč. V tomto čase si ho můžete dát kdekoliv na vánočních trzích. Není ale nad to, udělat si svůj vlastní a popíjet ho v teple domova. Já jsem ho připravila z rybízového vína, které miluju. Pokud ale rybízové víno nemáte, klidně si ho uvařte z jakéhokoliv červeného vína.

Budeme potřebovat:

  • rybízové víno
  • jahodový čaj
  • šťáva z jednoho pomeranče
  • 2 hvězdičky badyánu
  • 2-3 celé skořice
  • hřebíček
  • kandovaná pomerančová kůra
  • rozinky

Postup: Ve větším hrnci si uvaříme ovocný čaj, do kterého přidáme skořici, hřebíček a badyán. Poté přilijeme víno, vymačkanou šťávu z pomeranče, pomerančovou kůru a necháme svařit. Punč poté přecedíme přes sítko do hrníčků, do každého vsypeme hrst rozinek a můžeme podávat.

Dobrou chuť :-)


8 komentářů:

  1. Já jsem si dlooooouho myslela, že punč je prostě jen to co se prodává hotový v těch lahvích :)))
    Vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  2. Takovým nápojem bych určitě nepohrdla, zvlášť teď v předvánočním období :) Jinak tento blog se stal ode dneška jediným baštícím blogem, který sleduju. Moc se mi tu líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Rybízové víno je někde k sehnání nebo je to home-made? Kned bych se do přípravy pustila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rybízové víno je domácí, ale nedělala jsem ho já. Koupila jsem ho na vánočních trzích anebo jsem ho taky viděla u různých farmářů. Zkus se mrknout u Vás někde ve městě, možná ho seženeš. Vím, že ho má více prodejců a určitě ne jenom u nás v Ostravě :-)

      Vymazat

 

Cooking with Šůša

Cooking with Šůša

mytaste.cz

myTaste.cz

Čtenáři